סובל ממצב רוח רע, מדיכאון או מחרדה? בחר תוכנית אישית לשיפור מצב הרוח התנסה עכשיו
בטיפול עצמי ללא עלות
התחל באימון
סובלת ממצב רוח רע, מדיכאון או מחרדה? בחרי תוכנית אישית לשיפור מצב הרוח התנסי עכשיו
בטיפול עצמי ללא עלות
התחילי באימון
סובלת ממצב רוח רע, מדיכאון או מחרדה? בחרי תוכנית אישית לשיפור מצב הרוח התנסי עכשיו
בטיפול עצמי ללא עלות
התחילי באימון

טיפול בדיכאון


אבחן את עצמך

רוצה לבחון את מצב הרוח שלך ולראות אם אנחנו יכולים לעזור לך?
בחר אבחון עצמי (אפשר לבחור גם את כל האבחונים)

השאלון לאבחון עצמי הוא אנונימי לחלוטין וניתן לך ללא כל תשלום או התחייבות. עם גמר מילוי השאלון תתקבלנה התוצאות.

קרא עוד

מחיר מיוחד לזמן מוגבל


מהו אימון נפשי אישי?

אימון נפשי אישי מתבסס על שיטת הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT), הטיפול הנחקר ביותר והמוכח ביותר לדיכאון ולחרדה. 

אימון נפשי אישי אינו "לדבר על הבעיות שלך", אלא עבודה שיטתית למציאת
פתרונות, טיפול בדיכאון באופן עצמאי וממוחשב.  

האימון הוא תכליתי ומתמקד במחשבות, ברגשות ובנושאים שאנחנו חווים עכשיו.

התמקדות בהווה תעזור לנו, באופן מעשי, להתמודד עם מצוקות של כאן ועכשיו ולהתכונן לעתיד טוב
יותר.

קרא עוד

טיפול בחרדה


איך זה עובד?

אימון נפשי אישי של "Mymood" עוזר להבין מהם דיכאון וחרדה ומספק  דרכים לנהל טוב יותר את מצב הרוח. 

האימון עשוי מארבעה חלקים ומכיל 16 מפגשים של עזרה עצמית. 
האימון חסוי לגמרי ואפשר לבצעו בזמן ובמקום שמתאימים לך ובקצב שרצוי לך. 

שבעה מכל 10 משתמשים של "
Mymood" מצליחים לעבור תהליך של טיפול בדיכאון, להתגבר על הדיכאון שלהם ורבים מהם ממליצים על האימון לחבריהם.

קרא עוד

 

CBT On-line

טיפול קוגניטיבי התנהגותי הוא הטיפול הפסיכולוגי היעיל ביותר בדיכאון מתון עד בינוני והוא עוזר לנו:

  • לשקול מחדש איך אנחנו חושבים על עצמנו, על העולם ועל שאר האנשים.
  • להבין איך מה שאנחנו עושים משפיע על המחשבות והרגשות שלנו.

טיפול יעיל של CBT יכול לעזור לנו לשנות את דרך החשיבה (החלק התפיסתי) ואת מה שאנחנו עושים (החלק ההתנהגותי) כאשר אנחנו מתרגלים, הטמעת השינויים האלה עוזרת לנו להרגיש טוב יותר.

 

קרא עוד

טיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוחשב (CCBT)

טיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוחשב (CCBT  )באינטרנט מאפשר לנו לעזור לעצמנו ולהיהפך, ברבות הזמן, למטפלים של עצמנו. תוכנית האימון באינטרנט פועלת יחד איתנו, עוזרת לנו להכיר ולהבין את הכלים הנפשיים שעוזרים לנו, ומסייעת לנו ללמוד טכניקות שישנו את הדרך שבה אנחנו חושבים. 
תוכנית CBT ממוחשבת מוליכה ומובילה אותנו בדומה לדרך שבה יפעל מטפל בשר ודם במפגש פנים אל פנים. 

רוצה להתנסות בטיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוחשב בעזרה עצמית?
טיפול עצמי ללא עלות

אנשים לא מעטים מעדיפים לשמור על אנונימיות כשמדובר בטיפול בעיות נפשיות. דרך אלגנטית, נוחה ויעילה להשיג את אותה אנונימיות בלי לחשוש מסטיגמה היא על-ידי עבודה עצמית מול מחשב.

קרא עוד